dinsdag 12 april 2011

Welkom

Op dit weblog plaats ik de artikelen die ik ook op mijn website www.katinfo.com ga zetten. Deze website zal waarschijnlijk niet voor mei 2012 online staan, maar tot die tijd kun je de artikelen al wel hier lezen.

De komende paar maanden begin ik met wat algemene informatie: overwegingen, huisvesting, aanschaf, zwerfkatten en hulporganisaties. Er komt ook uitgebreid een stuk over de gezondheid en het gedrag van katten, alles wat eigenlijk te maken heeft met het welzijn van katten.

Dit jaar zullen het waarschijnlijk vooral artikelen zijn die ik op mijn website wil gaan plaatsen, maar uiteindelijk wil ik ook relevante informatie die ik tegenkom op het internet hier plaatsen.

Ik wens je veel plezier bij het lezen van dit weblog en hoop dat je er wijzer van kunt worden als het gaat om kattenwelzijn of bevestigt dat je fantastisch voor deze intrigerende viervoeters zorgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten